המאמר מסביר כיצד להוסיף טפסים לדפי נחיתה במערכת ה-CRM, להגדיר שדות שונים, ולהתאים את אופן שמירת הנתונים. בנוסף, הוא מפרט על שדות Hidden, שדות מקושרים (Lookup), ושימוש בערכי API בשדות מסוג Picklist. כמו כן, המאמר כולל מידע על חיווי לאחר הרשמה, מספר הרשמות בטופס, ופורמטים להזנת נתונים בשדות Date ו-Date & Time.
המאמר מציג כיצד לנהל דפי נחיתה בצורה יעילה, כולל יצירה, הפעלה, שיתוף והגדרת שדות מותאמים אישית. המדריך עוזר לעסקים ליצור דפי נחיתה מותאמים לקמפיינים שיווקיים, לאסוף נתונים מהלקוחות ולבצע אופטימיזציה של תהליכים. על ידי שימוש במערכת הרשאות, ניתן לשלוט בגישה לדפים ולשפר את ניהול הקמפיינים, דבר שיכול לתרום להגדלת החשיפה וההצלחה העסקית.
המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח לשליחת הודעות דוא"ל במערכת, החל מבחירת האובייקט והגדרת התנאים למסע, דרך קביעת שדות "מאת" ו"אל" (כולל אימות כתובות מייל והרשאות משתמשים), ועד לבחירת תבניות דוא"ל מתאימות ועריכתן. בנוסף, המאמר מפרט כיצד להפעיל או לכבות את מסע הלקוח, ומספק טיפים לניהול המיילים והלוגים הנלווים במערכת.
המאמר מספק מדריך מלא לשימוש בתבניות דוא"ל במערכת, כולל יצירה, עריכה, מחיקה והתאמה אישית של עיצובים לכל רכיב בתבנית. בנוסף, הוא מסביר על מנגנון ההסרה מרשימת תפוצה, שילוב לינקים והתאמת התבנית לצפייה במובייל ודסקטופ.
מאמר זה עוסק בלוגיקות המרכזיות המשמשות לניהול מסעות לקוח, כולל הסתעפויות והשהיות, על מנת להתאים את הפעולות והמסרים לצרכים מגוונים של הלקוחות שלכם. המאמר מספק הסברים, דוגמאות מפורטות והנחיות ליצירת הסתעפויות והשהיות בצורה נכונה ויעילה.
המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח לשליחת הודעת SMS בצורה אוטומטית, כולל בחירת מספר השולח, הגדרת הנמענים, כתיבת תוכן ההודעה, וניהול עלויות וחבילות SMS במערכת.
המאמר מסביר כיצד להשתמש במסע לקוח לקריאה לכתובת אינטרנט (Webhook) כדי לשלוח מידע למערכות חיצוניות כמו Slack. התהליך כולל הגדרת שיטת בקשה, כתובת URL, כותרות ופרמטרים, ושליחת נתונים בפורמט JSON. המאמר כולל גם דוגמה לשליחת הודעות לערוץ Slack עם פרטי ליד חדש. בנוסף, הוא מתאר מנגנון כשל שמפסיק את מסע הלקוח במקרה של בעיות בקישור לאינטרנט.
המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח ליצירת רשומה חדשה במערכת באופן אוטומטי. הוא מתאר את השלבים לבחירת האובייקט, קביעת התנאים, בחירת סוג הרשומה, מילוי שדות מותאמים, ושמירת המסע להפעלה.
המאמר עוסק בפעולות פתיחת דוא"ל ולחיצה על קישורים במסע לקוח, כולל הגדרת התנאים לבדיקת פעילות המשתמש ושיוך למסלולים בהתאם ומפרט כיצד לנהל את התרחישים השונים.
המאמר כולל הסברים על יצירת פרופילים חדשים במסגרת מסע לקוח. הוא מפרט על תהליך ההיווצרות של פרופילים, המידע שנשמר בהם, וכלים המאפשרים צפייה וניהול של פרופילים והיסטוריית פעולותיהם.
המאמר כולל הסברים על יצירת פרופילים חדשים במסגרת מסע לקוח. הוא מפרט על תהליך ההיווצרות של פרופילים, המידע שנשמר בהם, וכלים המאפשרים צפייה וניהול של פרופילים והיסטוריית פעולותיהם.